1. veljače 2015.

Zvijezda s nutellom

Redovito nailazim na slike zvijezde s nutellom, već pomalo znatiželjna odlučila sam ju pripremiti. Naizgled komplicirano, moram priznati da mi je izrada ove zvijezde bila zaista jednostavna. Jako nam se svidjela, osim oduševljenja izgledom bilo je i uzvika "Ovo je baš dobro!" i "Ovo je nešto mekano!" Odabrala sam tijesto nalik onom za buhtle pa ću upisati koje sam sastojke koristila jer dobre stvari treba ponavljati :)


Recept za zvijezdu s nutellom:




Sastojci:

500 g brašna
50 g šećera
20 g di-go slatke kockice kvasca (ili običnog)
100-110 ml mlakog mlijeka
30 g omekšalog maslaca
2 jaja srednje veličine
100 g kiselog vrhnja
pola žličice soli
2 žlice ulja

300 g nutelle
20 ml mlijeka za premaz


Priprema:

U posudu za miješanje stavite brašno. U sredini brašna napravite udubljenje pa u njega razmrvite kvasac, dodajte žličicu šećera i 50 ml mlijeka, promiješajte i ostavite par minuta djelovati. Kad je kvasac uzašao dodajte preostali šećer, mlijeko, jaja i kiselo vrhnje. Mijesite zatim dodajte maslac i sol. Na samom kraju dodajte žlicu-dvije ulja. Umijesite tijesto koje treba biti malo mekše od uobičajenog dizanog tijesta. Ostavite ga da naraste pokriveno u posudi.

Kad je tijesto udvostručilo obujam, vrlo kratko ga premijesite i podijelite na četiri jednaka dijela. Svaki dio tijesta potrebno je razvaljati u krug promjera oko 28-30 cm. Nutellu malo zagrijte na pari da bude mekša za mazanje po tijestu.

Recept u slici
Razvaljajte jedan komad tijesta, premažite nutellom, zatim razvaljajte drugi komad tijesta prekrijte onaj prvi komad pa i taj premažite nutellom, isto ponovite s trećim dijelom tjesta. Zadnji komad tijesta ide na vrh bez mazanja nutelle. Vodite računa da svi komadi budu od prilike jednake veličine, a ukoliko bude neki dio virio preko ostalih jednostavno ga odrežite. Sve zajedno slažite ili već složeno prebacite na tepsiju s papirom za pečenje. Prije rezanja tijesta na trake stavite ga u hladnjak desetak minuta da se nutella malo učvrsti.


Na sredinu tijesta stavite jednu čašu kako bi označili dio koji nećete rezati. Oko čaše - od njenog ruba prema rubu tijesta napravite četiri reza na suprotnim krajevima tako da tijesto podijelite na četiri dijela. Svaki dobiveni dio sad od ruba čaše prema krajevima tijesta podijeliti na dva dijela, pa te dijelove na dva dijela. Ukupno ćete imati 16 traka (vidi sliku).

Uzmite po dvije susjedne trake i zarolajte dva puta prema van (jednu suprotno od druge) pa im krajeve spojite da izgleda kao pletenica. Ponavljajte rolanje sve dok ne potrošite sve trake.

Tekstualno je teško objasniti na način da svima bude jasno pa predlažem da pogledate neki od videa.


Uključiti pećnicu da se ugrije na 180 st.C. Kad je zagrijana, premazati zvijezdu mlijekom te staviti u peći 20 minuta na 180 st.C.

Broj komentara: 16:

  1. Baš lijepo izleda! I ja bih htjela da napravim slično ali još uvjek nisam našla vremena. Ovaj oblik na slici deluje teško da se pravi

    OdgovoriIzbriši
  2. krasno ti je ispala!! moram isprobati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Evo ostala je sredina zvijezde od jučer, fina mekana je i mislim da ću ponovo napraviti.

      Izbriši
  3. Divno si je napravila

    OdgovoriIzbriši
  4. Este postre me parece fantasticamente elaborado. Enhorabuena

    OdgovoriIzbriši
  5. Od kad hoću da isprobam ali nikad da stignem. Divno napravljena zvezda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) I ja sam gledala, djeca vole nutellu pa sam se odlučila probati ..

      Izbriši
  6. Hvala na receptu, bilo je jako fino, a bome i zabavno za raditi :)

    OdgovoriIzbriši
  7. divna je !!!! Ja je pretezno pravim kada jedno od djece treba nesto da ponese kada idu kod prijatelja...tako da ovo uvijek upali !!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam ju nosila u nedjelju kod nećakinje, već sam se ispraksirala brzo ju napravim :)

      Izbriši
  8. Jako lijepo ja sam radila po ovom receptu ali bi ja ipak od tog tijesta radila dvije manje zvijezde jer su mi dosta velike kriske

    OdgovoriIzbriši
  9. Hello, I have followed your blog and invite you to my blog

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    OdgovoriIzbriši